maandag, 21 augustus 2017

Hoeveel letters is MVV?
A+ R A-

Inschrijfformulier

logo kleinMVV Maastricht is sinds medio 2011 weer een levensvatbare betaald voetbal organisatie. Terugkijkend moeten we constateren, dat MVV ook vaak langs de afgrond is gegaan. Dat mag niet meer gebeuren! Beleidsmatig heet zo iets: een duurzaam toekomstperspectief is noodzakelijk.

Us MVV is van ons allemaal. Het is onze voetbal trots.

Als voetbalclub met een breed draagvlak kent MVV Maastricht een verenigingsstructuur. De vereniging MVV kent leden. Het hoogste orgaan is de uit 40 leden bestaande verenigingsraad ook ledenraad genoemd. Die ledenraad vormt het geweten van de club en waakt over het behoud en de kernwaarden. Zie ook www.MVV.nl

Die ledenraad - onder leiding van een 7-koppig verenigingsbestuur - is in juni 2011 geïnstalleerd.

• Door lid te worden komt u in aanmerking voor het invullen van toekomstige vacatures binnen de ledenraad.
  • Door lid te worden geeft u aan MVV Maastricht een warm hart toe te dragen.
  • Door lid te worden geeft u aan trots te zijn op MVV Maastricht en dat wordt zichtbaar gemaakt middels een MVV-speldje (dat ieder lid ontvangt).
  • Door lid te worden wordt op op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van MVV Maastricht.

Genoeg redenen om voor €20.00 per jaar lid te worden van de vereniging MVV Maastricht

Middels dit inschrijfformulier kunt u zich aanmelden. Hiermee geeft u ook akkoord voor de automatische afschrijving van €20.00 per jaar.

Seizoenskaarthouders opgelet!!

Iedereen die een seizoenkaart heeft voor dit seizoen is automatisch lid van de Vereniging MVV tenzij je aangeeft dat niet te willen. Koop je geen seizoenkaart meer, dan vervalt je lidmaatschap van de Vereniging. Je kunt wel weer lid worden, maar dan betaal je € 20,-- per jaar. Het lidmaatschap van de Vereniging is dus een onderdeel van de seizoenkaart.

Als u het niet eens bent met de afschrijving , heeft u 56 dagen (acht weken) de tijd om uw bankkantoor opdracht te geven het bedrag terug te boeken. U gebruikt dan de gele terugboekingskaart. Deze kaarten zijn verkrijgbaar op uw bankkantoor en bij postkantoren.

Generated with MOOJ Proforms Basic 1.2
* Vereiste informatie.
Voorletters *
Achternaam *