De Ledenraad

logo kleinvlaggetjeOnderdeel van de Vereniging MVV Maastricht is de ledenraad. Hieronder een overzicht van de personen die op dit moment zitting hebben in de ledenraad. Vanuit verschillende disciplines wordt de ledenraad vertegenwoordigd. Dat zijn de genoemde afdelingen.

Ik stel mij kort voor. Mijn naam is Ronald Hochstenbach, 62 jaar en werkzaam bij het VISTA College als senior P&O adviseur en Preventiemedewerker. Altijd zelf gevoetbald van 1967 tot 2010 op veld en in de zaal bij o.a. Rkvvl, Leonidas, Biesland, Rkhsv en Up Quelle. Binnen Rkhsv jeugdleider, scheidsrechter maar ook 12 jaar bestuurslid met portefeuille Jeugd en ook Jeugdcoördinator geweest. Vanaf 2010 vooral vrije tijds wielrenner bij de Jokers en Jokers 2.0. Gehuwd en twee volwassen zonen. Als je al meer dan een halve eeuw de wedstrijden van Mvv bezoekt, de vereniging volgt en een warm hart toedraagt dan wil je ook zorgen dat de vereniging geborgd blijft in Maastricht. Een stad met de uitstraling van Maastricht in deze Euregio verdient een bvo die op het hoogste niveau moet kunnen voetballen. Er wordt altijd veel geroepen over de vereniging en gezegd in de omgeving van de vereniging en op de tribune. De beste stuurlui staan aan wal. Ik wil echter graag op het schip zelf mijn bijdrage kunnen leveren om de vereniging te steunen en mee te denken over de gang van zaken binnen de vereniging. Aan het behoud van een vereniging als MVV maar ook aan de verantwoorde groei van deze vereniging wil ik mijn bijdrage leveren middels mijn lidmaatschap aan de ledenraad.

Ronald Hochstenbach 2

Ronald Hochstenbach

wordtlid

Klik hier om je direct aan te melden en mee te denken over de toekomst van MVV.