• Wil jij lid worden?

Word ook lid van de vereniging MVV Maastricht en help en denk mee over de toekomst van us MVVke. Vul je gegevens hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • Waarom de vereniging MVV Maastricht?

De BVO MVV Maastricht moet gezond blijven. Daar helpt de vereniging MVV Maastricht aan mee.

MVV Forever

Schrijf je in

logo klein

Seizoenskaarthouders opgelet!!

Iedereen die een seizoenkaart heeft voor dit seizoen is automatisch lid van de Vereniging MVV tenzij je aangeeft dat niet te willen. Koop je geen seizoenkaart meer, dan vervalt je lidmaatschap van de Vereniging. Je kunt wel weer lid worden, maar dan betaal je € 20,-- per jaar. Het lidmaatschap van de Vereniging is dus een onderdeel van de seizoenkaart.

Als u het niet eens bent met de afschrijving , heeft u 56 dagen (acht weken) de tijd om uw bankkantoor opdracht te geven het bedrag terug te boeken. U gebruikt dan de gele terugboekingskaart. Deze kaarten zijn verkrijgbaar op uw bankkantoor en bij postkantoren.

Selecteer het juiste icoon om te verifiëren dat je een mens bent en geen robot.
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

wordtlid

Klik hier om je direct aan te melden en mee te denken over de toekomst van MVV.