• Gouden aandeelhouder van us MVV-ke

Wil je meehelpen de kernwaarden van onze club te behouden?

• Wil je echt mee beslissen over MVV?

Word ook lid van de vereniging MVV Maastricht en help en denk mee over de toekomst van us MVVke. Voor € 20,- per jaar ben je lid, krijg je vier keer per jaar onze Nieuwsbrief en krijg je korting op MVV-artikelen.

• Waarom de Vereniging MVV?

MVV Forever

De Vereniging MVV Maastricht

wordtlidDe Vereniging MVV heeft beslissende zeggenschap over belangrijke zaken bij MVV. Verkoop van aandelen en kernwaarden van de club worden door de Vereniging actief bewaakt. Lid zijn van de Vereniging is de enige manier om echt medezeggenschap binnen de club te hebben.

wordtlid

Klik hier om je direct aan te melden en mee te denken over de toekomst van MVV.